недеља, 30. јун 2019.

kruna od slame


u svojim snovima metodičan sam
kao mesar u silovitosti prvog udarca
kao balerina pri okretu na vrhovima prstiju
jer kad sanjam svoje smrti i odricanja ja ležem
u čistu postelju, na jastuk boje magnolije i režim

o snovi, moji verni psi
psi ljubavi i neutoljive mržnje, vaše šape mi
miluju očne kapke iznutra, jutrom ližete mi zenice

jer telo sam milovano vazduhom, okupano pljuskom
zapaljeno ukresom otpadništva: abdiciram krunu od slame
telo zakopano u zemlju, razraslo u koren dublji od svakog
razočarenja, telo požude i detinjastog zanosa

u mojim snovima nema dželata
nema suvišnih pitanja i nedoumica. samo želja
da se naslađujem svojim slavodobitnim porazima
u mojim snovima ravnica je beskrajna i pusta
kukavice su kukavice
                                  sa jajetom u tuđem snu

u mojim snovima sutoni su malaksali
jagode su uvek s druge strane

u gustoj šumi razvratnika i samoubica
iz koje se uvek vraćam na prstima

žmureći na dah


Нема коментара:

Постави коментар