субота, 11. мај 2019.

kuća za pesnika



ispod ovog parketa
ne kuca nijedno izdajničko srce.

moji ormani ne kriju viseće kosture.
prozorska okna nemaju otiske
rogova i kandži.

ne posipam kosu pepelom.
nemam svoju tarot kartu.

stolice moje ne šepaju.
zidovima nisu izbijeni zubi,
lusteri nisu
                kreštave čavke.

moja odeća je čista,
mahom prugasta i crna.

moja obuća je namazana
i napunjena hartijom.

moje sobne
papuče
ne gaze ni po čijem licu.

moji snovi nisu krckalica
koja drobi
bespomoćnog proletera.

i ko si ti da sudiš o meni
i mojoj
talačkoj usamljenosti?

troja su vrata u mom domu.

jedna za kralja svih prosjaka.
nikad ne izlazi
                       praznih ruku.

druga
za filistarsko nahoče (kopile).

pred trećim vratima je blistava zver.



Нема коментара:

Постави коментар