уторак, 29. јануар 2019.

ja krijem


ja krijem spoljašnjost iza nagote
svoju pojavnost iza zakrčene duše
svoju kanibalističku glad ja krijem
ja krijem svoj zavičajni bonton

ja krijem svoju žudnju u pogledu
prste u kosi koje vetar zapliće

krijem sve što odnosi vreme i više
pladnjeve i podlokane mermerne stubove

krijem iglu u pletivu svog sna
prizore mora i nasukane sedefne školjke
krijem obale i rašivene horizonte  

ja krijem zidove iza pročelja drevnog hrama
ja krijem crno (bespuće) u beonjači drugog oka

svoj pozdrav suncu
ravnodušnost ja krijem

ja krijem jevrejina u podrumu
ja krijem kometu na noćnom nebu
ja krijem tuđeg ljubavnika na balkonu

svoj raskvašen, mutan dah

krijem bol jednog razdora
krijem ime iza sočne psovke

ja krijem kišu jednog svanuća
ja krijem kišu jednog odlaska

krijem dug jednog ćutanja
krijem ćutanje jednog dužnika

tuđu krivicu, tuđi molitveni dar

jedno lice u ogledalu
krije se od mog odraza

jedna misao na stolu
krije se od mog stiha

tajnu jednog početka
i početak jednog kraja

ja krijem


Нема коментара:

Постави коментар